Crisispedia
- Evenimente, PR stuff
- 21 September 2015
Exista crize si solutii, oameni de PR si strategi, planuri de comunicare si mai ales de succes ale unui brand. Insa atunci cand lucrurile nu merg asa cum ti-ai programat ori iti apare o nefacuta, e tare bine sa stii ce-i aia celula de criza, cu ce se mananca scenariile de situatii de criza, de ce e bine sa fii pregatit si ce te asteapta in cazul in care nu esti.
Pregatirea pentru cele mai grele momente din parcursul unei companii este esentiala pentru supravietuirea post criza. Ca si in medicina, in comunicare este mai profitabil sa previi decat sa tratezi.
Iar pentru ca in Romania precuparea pentru preventie este inca aproape de nivelul marii, iar departamentele dedicate acestui domeniu, atat din companii cat si din agentiile de PR, sunt putine catre inexistente, niste oameni frumosi cu mintea clara s-au gandit sa-i aduca pe cei mai cei specialisti. Ai auzit, presupun, de explozia Deepwater Horizon si deversarea de petrol a BP din Golful Mexic, Uraganul Katrina, Rita si Wilma – reactii, atacurile din 11 septembrie. Ce nu stii este ca aceiasi oameni s-au ocupat de gestionarea lor, au incercat sa linisteasca oamenii, au si gresit, dar sigur au invatat mult si au o experienta fantastica de impartasit.
Neil Chapman si Dimitri Schildmeijer vor veni pe 29 si 30 septembrie in Bucuresti sa ne impartaseasca din experienta lor, sa ne dea o perspectiva noua si mai ales sa ne arate ca solutia exista daca ai ochii pregatiti sa o vada.
Eu voi fi acolo, ba chiar ca partener de PR si live texting, si va astept cu mare drag si pe voi sa invatam impreuna cum putem creste industria de comunicare in Romania.
Aveti aici toate informatiile logistice , iar pentru intrebari suplimentare, va astept in comentarii sau pe mail.
Ema Georgescu
un eveniment la care nu trebuie sa lipsim 🙂