PR-ul si criza

0 Flares Filament.io 0 Flares ×

Facebook ad_ROM2

In ultima vreme v-am povestit cam putin din ce mai fac eu si e pacat caci am proiecte faine. De unele probabil ati auzit deja, de altele e bine ca aflati acum, important e sa nu ratam oameni si experiente. ­čÖé

In octombrie vom avea multe evenimente, multe workshop-uri si intamplari, insa 2 imi sunt mie dragi si de ele ma ocup in mod special pe partea de comunicare. (despre cea de-a doua voi face un articol separat)

In articolul de astazi vorbim despre PR si conferinta dedicata gestionarii comunicarii de criza: Crisis After Math, un eveniment marca GMP PR. Oamenii din industrie, fie ca sunt in agentii de ATL, BTL, PR, online sau media, fie ca vorbim de companii mici sau mari, cu totii stiu prea bine ce inseamna o criza de imagine, cat de mult iti poate afecta brandul pentru totdeauna si cat de important e sa previi orice poate parea o mica problema pentru a nu deveni dinamita.

Nu stii daca sa vii la eveniment? Hai atunci sa-ti spun cateva intrebari la care vei gasi raspuns dupa conferinta:

  • Comunicarea interna sau cea externa ÔÇô care dintre acestea trebuie prioritizata pe timp de criza?
  • Cand ai deschis ultima oara Facebook-ul si ai citit un post plin de hate la adresa unui brand? Ce efecte poate avea criza in social media?
  • Cand trebuie sa actionezi si cine ia decizii intr-o situatie de criza?
  • Avem nevoie de tool-uri de masurare a impactului crizei? Cum putem masura?
  • Cum recastigam increderea publicului dupa o criza?
  • Cum transformam frica in energie?

Toate astea si inca pe atatea isi vor gasi raspuns pe 18 octombrie la #CrisisAfterMath. Vom avea speakeri de peste tot din lume, specialisti in comunicare de la Google, NATO, Banca Nationala a Romaniei, Bitdefender si multe alte branduri si institutii cunoscute, dar mai ales┬ácurajoase.┬áAh si era sa uit. Vom mai avea parte si de un super workshop realizat de un neurochirurg – Bogdan Iliescu – ┬ácare ne va invata sa gestionam emotiile unei crize si sa le transformam in energie constructiva. V-am mai zis ca-mi place meseria mea? ­čÖé

Eu voi fi acolo si cred ca orice specialist in PR, dar chiar si aspirantii ar trebui sa fie acolo. Va puteti lua bilete de aici. Si puteti urmari news despre conferinta, mai multe informatii despre speakeri si agenda pe pagina de Facebook a eventului. Ne vedem acolo, da? Pe 18 oct, rooftop-ul Bucuresti Mall.

Iar pentru cei care au invatat arta rabdarii si au ajuns pana la finalul acestui articol, am si un concurs. :))

Am de dat 5 invitatii daca imi spuneti cate o intrebare pe care o aveti pentru unul dintre speakeri si domeniul in care lucrati. Voi alege 5 intrebari – cele mai bune, simpatice si pertinente, iar fericitii castigatori vor fi anuntati pe 6 octombrie. Succes!

14257663_10210614994636801_4917661078074117696_o

  • Radu Rotaru

    Intrebare: cum ar trebui sa procedam (care ar fi pasii) la formarea unei celule de criza in interiorul unei agentii atunci cand ne confruntam cu o criza de PR?
    Domeniu de activitate: PR

  • Ilinca Marcu

    Cand este cel mai indicat sa-ti ceri scuze fata de public?

  • Sorin Retevoi

    Buna Andreea,

    O intrebare pentru domnul Dan Suciu, Communication Director of the National Bank of Romania.

    Ca si Director de Comunicare al BNR, prezentarea dvs. cu titlul “The End of Communication as we know it” are vreo legatura cu celebrul documentar australian din 2015 “Bitcoin: The End Of Money As We Know It”?
    A inceput mediul bancar sa ia in calcul o eventuala criza de incredere a populatiei in moneda clasica? Si daca da, are pregatit un scenariu de comunicare?

  • ┼×tefan

    Pt. d-na Alina Coca – NATO:
    1. Care au fost câteva din cauzele crizelor de PR cu care s-a confruntat NATO?
    2. Cât de importantă este monitorizarea media?

  • Ilinca Vasilescu

    1. Cum putem transforma un incident intr-o situatie pozitiva in favoarea companiei?
    2. Cum poate publicul sa simpatizeze cu brandul nostru intr-o situatie de criza (best practices)?

  • R─âzvan

    Bun─â seara!
    Doresc s─â adresez urm─âtoarele ├«ntreb─âri distin╚Öilor invita╚Ťi:

    Domnului Richard Bagnall:
    “Integrated Evaluation Framework”-ul propus poate fi aplicabil ╚Öi altor tipuri de management dec├ót celui prin obiective? De exemplu, unuia dintre cele mai importante tipuri de management la acest moment, managementul timpului, ├«i este specific─â “Matricea celor 4 cadrane ale priorit─â╚Ťilor”.

    Doamnei Ana Sipciu, Doamnei Florence Ranson, Domnului Dirk van Eeden, Domnului Martin Riecken și Domnului Bogdan Botezatu:
    ├Än eventualitatea apari╚Ťiei unei crize care va afecta serios imaginea companiei pe care o reprezenta╚Ťi, ave╚Ťi ├«n aten╚Ťie implementarea urgent─â a unei strategii de rebranding?

    Doamnei Prof. Dr. Ana Adi:
    Cum a╚Ťi formula ├«n cateva cuvinte un r─âspuns generic la apari╚Ťia unui val mediatic negativ ├«ndreptat asupra activit─â╚Ťilor importante pe care le organiza╚Ťi ├«n cadrul universit─â╚Ťii?

    Doamnei Alina Coca:
    Cum este pregătit NATO pentru a gestiona o eventuală criză mediatică în urma izbucnirii unui conflict între 2 state membre pe fondul escaladării disensiunilor interetnice și conturării unor regiuni autonome pe criterii etnice?

    Domnului Dan Suciu:
    Cum ╚Öi c├ónd va demara Banca Na╚Ťional─â a Rom├óniei procesul de promovare al adopt─ârii monedei EURO propus─â pentru anul 2019? Ce norme vor constitui fundamentul conversiei pre╚Ťurilor din moneda na╚Ťional─â ├«n moneda unic─â pe ├«ntreaga perioad─â c├ót monedele vor circula ├«n paralel ╚Öi cum v─â propune╚Ťi s─â informa╚Ťi popula╚Ťia, astfel ├«nc├ót aceasta s─â ├«n╚Ťeleag─â ╚Öi, mai ales, s─â participe activ la punerea ├«n circula╚Ťie a monedei unice?

  • Bucalie Magdalena

    ├Äntrebare adresat─â d-nei Alina Coca – NATO:
    Care este momentul, ├«n timp, ├«n care putem vorbi despre o criz─â de imagine ├«n NATO? Exist─â anumi╚Ťi factori sau anumite elemente prestabile, care s─â ne indice clar acel prag? Ne pute╚Ťi explica pe scurt care este planul de r─âspuns/ procedurile stabilite, la nivel NATO, ├«n cazul unei astfel de crize?

  • Andreea

    A sosit momentul sa fericesc 5 oameni ce vor veni cu mine la conferinta. ­čÖé

    Iar ei sunt:
    Bucalie Magdalena
    Ilinca Vasilescu
    Stefan Iorga
    Radu Rotaru
    Razvan.

    Felicitari!
    Va rog sa-mi comunicati daca puteti ajunge pe 18, pt ca in caz contrar sa transmit invitatia unui alt doritor. ­čÖé
    Razvan, am nevoie de numele tau complet ca sa te pot pune pe lista.

  • Stefan Iorga

    YEEEEEEEY!!! Thank you!

  • Alin-Razvan Nicolae

    Voi ajunge cu siguran╚Ť─â.
    V─â mul╚Ťumesc pentru invita╚Ťie!

  • Despre creativitatea ce poate schimba lumea | Andreea Burlacu

    […] povesteam de curand ca am proiecte din ce in ce mai faine si mai aproape de sufletul meu. Asa ca nu pot sa nu va […]

  • aparat de etichetat

    tocmai ma duc la eveniment. multumim de intro.

  • Frica, etichetele si ura | Andreea Burlacu

    […] ceva vreme am invatat de la un neurochirurg (la conferinta #CrisisAfterMath) ca imaginea care ni se creeaza in creier dupa ce vedem ceva are o mica intarziere. Mai clar, vedem […]

Leave Your Comment Here